Replay - Iyaz

Igår var det party! Hemma hos Adam! Det gick segt igår eftersom jag inte druckit sen kryssningen som inte slutade så bra, men men!
Victor hämtade mig och skjutsade ner mig till krogen vid halv tolv, tror jag? haha. Gick först in på lilla, men sämst med folk där! Så vi drog till Picasso och träffade Sandra, Becca, Emma, Matte, Jocke, Sophia och Liné! Det var trevligt! Vi dansade oss svettiga där nere, YEY! haha.
Senare fick jag ett telefonsamtal och jag hade lyckats få med mig någon annans converse från festen, den ena var min och den andra var en två storlekar större fake converese! Haha. Hur lyckas jag?! Så viktor skjutsade mig tillbaka till festen och vi löste det där med mycket om och men! Sen åkte jag tillbaka ner till krogen med Niklas och Jenny, men då kom vi inte in för vi hade ingen stämpel, och dom ska börja med den skiten vid klockan ett, men mongovakterna gav inte med sig och jag orkade inte tjaffsa med dom så jag gav mig iväg! Ringde till Victor, och så snäll som han är så ställde han upp och skjutsade mig hela kvällen, TAAAAAAAACK :D
Vi åkte till ST1 och tankade bilen, mina fötter och händer var helt nerfrysna alltså!
Han skjutsade mig hem och jag gick och la mig med detsamma, frös som sjutton så somnade med tjock stickade tröja!
Nu sitter jag på sängkanten med datorn i knät och balsam i håret, ska skjölja ur det snart :) Ikväll blir det fest i baggetorp för Frida & Matilda, hoppas det blir kanoners!
Nu ska jag göra något att äta, lat jag är när ingen är hemma och säger åt mig vad jag ska gööra! Sen ska jag leta efter en bra outfits till kvällen, alltid lika besviken för jag vill ha nya kläääder!

/ Empaaaaaaaan

Kommentarer
Postat av: G-sus!

Kul att man fick va med mkt på en blogg ;)

2010-02-13 @ 23:01:57
Postat av: empan

haha jaaaaaaaaa:D klaaaaaaaaaaaaart:)

2010-02-14 @ 20:53:37
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0