sjuk.

Jag har gått och blivit sjuk, fyfan vad jag hatar det. kände mig redan krasslig i lördags morse, men brydde mig inte mer om det då. Förkyld, ont i halsen och huvudet. Tror fasiken att jag har feber med, förut frös jag som fan, och nu svettas jag.. Mystiskt!
Men egentligen så får jag skylla mig själv när jag står i bara linne ute på fester, det är ju inte direkt varmt ute om nätterna om man säger så.. DUMMA MIIIIIG!

Nu ska jag fixa lite mat..
Såg att min mentor ringt mig, vill hon något får hon fan ringa igen, vi har ingen hemtelefon så jag tänker inte slösa mina sista kronor på henne, ovärt säger jag bara!

JAG <3 Min säng idag!

[ emmmmmpaaaa ]

Kommentarer
Postat av: G-sus!

Svar: Tack! Jag ska försöka vara stark, mjo du har nog rätt. <3

2010-02-15 @ 15:13:58
URL: http://vicort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0