Down - Jay Sean, Lil Wayne

Vaknade upp hemma hos pappa imorse, kom aldrig hem eftersom jag fastnade med bilen i garageuppfarten! och pappa vaar inte hemma så han kunde hjälpa mig, illa! Jävla snö! Nu är jag hemma i alla fall, och jag har bilen, yey!
Pappa och jag åkte hem till Karin och barnen för att lämna tillbaka deras bil, en Jeep! Jag körde dit den, det var askul, var som att sitta i en lastbil! En sån vill jag ha! :D
Efter vistelsen där en stund så åkte pappa och jag till Hälleforsnäs för att besöka lager157, köpte mig ett par slitna jeans och ett par svarta leggins igen! haha, det går åt vettni! Efter det så åkte vi tillbaka hem till Flen och käkade pizza! Blev kvar där ett tag sen vid fyratiden tog jag bilen och åkte hem till mamma! Beccis åkte med mig till stan eftersom hon skulle börja jobba klockan halv fem. Otur som jag hade så hamnade jag efter en lastbil och en bil med husvagn, som inte åkte fortare än 70, och det är liksom 90 och 100 väg, lite irriterande faktiskt! Och inte kunde man köra om för att det var så mycket modd i mitten och andra körfältet. Vi kom i alla fall fram och jag släppte av Beccis vid jobbet! :) Sen åkte jag hem och han inte vara hemma länge alls för mamma och jag skulle och kolla på en lägenhet! Så det är vad jag har gjort idag typ, åkte hem till Krille en stund efter det och hämtade biljetterna till Studentkickoffen och nördade lite dator, eftersom han käkade! haha. När jag kom hem blev det datorn, sen en långpromenad med Kimis, askallt ute måste jag bara tillägga! Efter det blev det en varmdusch och sen lite tilltugg, skinkmackor och juice! haha, orkade inte värma lasagnen, så det är vad jag har ätit idag bortsett från en halv pizza tidigare på dagen!
Nu har jag laddat ner massa ny musik och precis bränt en ny skiva till bilen, yey! (har ju inga förr om jag säger så ;) (A), haha överfullllt!)
Nu ska jag lägga in lite ny musik i mobilen men, sen borsta tänderna och bädda ner mig i min sköna säng! Min säng hos pappa är hård, så jag har saknat min säng ;)
Idag så fick jag brev från frisörskolan, med tid uppskriven för prov och karta så att jag hittar dit, lär jag inte göra endå, ska liksom till Solna?! :S Noll koll, men troligtvis så följer pappa med mig, så jag slipper köra helt vilse i storstaden! Och ensam dessutom, det vore ju hemskt ju!
Imorgon skulle jag egentligen med pappa och farfar till Mälarsjukhuset i Eskilstuna, farfar ska opereras. Men jag orkar inte gå upp så sjukt tidigt, så jag skippar det! Ska ta mig ner på stan på förmiddagen istället (om jag inte sover bort halva dagen, d.v.s), ska kolla på en väska & en plånboook :)
Utgång @ harrys imorgon?! Jag vet inte, jag har inte bestämt mig! Ska kanske till Sthlm på torsdag, så jag vet inte om det blir utgång imorgon, då kan jag ju inte köra bil på torsdagen, lite jobbigt! Det som var så skönt när man inte hade körkort, då kunde man supa när man ville, men nu måste man tänka framåt också, om man tänkt köra bil! Man blir lite låst faktiskt!
Nej nu ska jag sluta skriva massa skit, ingen som bryr sig i alla fall! Eller vad vet jag!? ;)

Godnatt på er snyggisar!


Tänkte ladda upp bilderna på mina nya kläder, men kom på att jag inte installerat programvaran för Sony Eriksson på nytt igen efter att jag bytt till Windows7, så det blir inte av att lägga in någon nu musik i telen nu ikväll heller, orkar inte installera skivan nu! Har ingen aning om var jag har skivan för den delen heller! Får fixa det imorgon:)

puss


Slänger in en bild från kryssningen istället, bara för att jag är partysuuugen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vaah väger vi lika mycket? Då måste min våg visa fel, du är ju 10000 ggr smalare än mig! Söta unge! :)

2010-02-24 @ 11:19:49
URL: http://Nybergsofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0