dansa till musiken.

Det blev ingen skola för mig idag heller, vaknade upp med halsbränna och huvudvärk så kände inte för skolan idag heller. Men imorgon ska jag försöka pallra mig dit, sista dagen i skolan innan praktiken, och jag måste ta hem massa böcker. Prov i religion om Islam har vi imorgon också, fick jag reda på igår, kul! tur att jag blev klar med frågorna igår då.

Nu har jag precis ätit frukost. Ska slå upp naturkunskapen snart och se om jag kan komma någon vart, annars skiter jag i den uppgiften! Den ska liksom vara inlämnad imorgon, och jag hatar naturkunskap, astråkigt! Hon kan ju inte direkt sätta IG för att jag skippar en uppgift.

Jag ska försöka ta mig igenom all jävla snö senare och ta mig ner på stan, ska köpa nya örhängen till mina nytagna hål! Dom jag har i nu skaver, vill ha mindre. Då kan jag ju också passa på att kolla på nya leggings, jag som är så duktig på att spendera pengar menar jag!
Fixa med Kristofers present ska jag göra idag oxå, så snäll jag är!

Naturkuskapen nu, hmmm, vi får se. Det kanske dyker upp något roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0