You're not alone - Saosin

Kvällen har jag spenderat med min pappa och min farfar hemma hos farfar! Pappa och jag tog oss en promenad till specce och handlade lite att knapra på till mig, om jag åker med till Stockholm imorgon. Det återstår att se imorgon bitti.
  • Cola
  • Drickyoghurt
  • Rischocklad
  • Cashewnötter
  • Hjärtan (chips)
Godis ville jag inte ha, "Emelie ska du inta ha lite godis då?" "Nej, jag vill inte ha godis, tröttnat på det nu, inte sugen! Äter hellre chips nuförtiden!" "Men det är ju bra..." sa pappa då. Haha!

Nu har jag precis dushcat, känns som om febern håller på att stiga så jag vet inte hur det blir imorgon.. Tagit mig en alvedon nyss i alla fall. Och nu sitter jag och gnager på ett äpple. Ska gå och borsta tänderna, och sen fylla på nytt vatten i min vattenflaska och lägga in den i frysen över natten. Så gott med iskallt vatten, och det håller sig typ hela dagen då med
!

Håll tummarna för att jag känner mig piggare imorgon!

Godnatt va.
/Empan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det så jävla smart att va ute och härja om man är sjuk? bra störd..

2010-02-17 @ 13:29:55
Postat av: EMpa

HAHA tönt du är som inte ens vågar skriva vem du är, stå för dina åsikter istället?! Stackars dig!

2010-02-18 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0