9.

Av någon anledning så blir jag bara så irriterad på allt och alla just nu, ingenting är bra. Det är ganska jobbigt faktiskt.. Jag kom nyligen hem från min farfar, kusin hade åkt hem. Men i alla fall så beställde pappa och jag pizza och åt där. Och jag körde automat en stund, och det gick ju bra... haha glömde lägga i driven och gasade som tusan med backen i, men det gick ju bra endå! Kunde gått sämre om man säger så, inte lätt när man är van med manuel! Pappa kollade på bil till mig idag, en svart golf, en 93a, dock var den såld nu när han tänkt ringa på den! Typiskt!
Pappa är i alla fall snäll och lovade mig att få ha bilen på måndag för att åka iväg och shoppa lite inför kryssningen, troligtvis så blir det Norrköping! :) Slutar ju klockan två så det blir jättebra! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sätta mig här vid datorn igen och dega innan det blir dags för sängen. Kanske ska nätshoppa lite bara för att ha något att göra, ett par nya lackleggings vill jag ha! Återstår att se!
/Empaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0