allt för att få vara med dig.

Jag har nydligen stigit upp ur sängen, sitter på sängkanten med datorn i knät! Min tre mobil har kraschat så jävla hårt, inte första gången heller, fan vad jag börjar bli trött på Sony Eriksson! Satte den på laddning innan jag la mig, sen när jag vaknade var den stendöd och den lyser en varningslanmpa på sidan, vad är det för fel med den kan man ju undra?! Men min pappa är snäll i alla fall och jag ska få låna hans nya NOKIA som han fick hem nu i veckan! puss på det :*

Jag ska möta upp Ullis vid banken snart, hon ska köpa mina körböcker! Jag lär ju aldrig bläddra i dem igen i alla fall så, plus att det kommer ut nya hela tiden! Så hundra kronor rikare är vad jag ska bli idag! Solpengar? svar JA! haha.
Nu ska jag borsta tänderna, sen ta mammas lilla bil och åka osminkad till specce och byta någon jävla fil>< haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: beccis

schysst, då kan ju jag låna din svarta! ;D (Y) haha!

2010-01-19 @ 11:25:02
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0