bleeeee.bleeeeeeee.

Kollade precis klart på filmen "The boy in the striped pyjamas", sett den filmen förr, men hittade ingen bättre! Slutet på den är bara så hemskt! men det är det som gör filmen så bra, pojkarna visar att dom verkligen gör allt för varandra, som när dom tar varandra i handen i slutet, det kallar jag äkta vänskap!
Har suttit och kollat runt på olika navelsmycken, jag vill ha något nytt hängande, men jag hittar inget snyggt! Så jag får fortsätta leta tills jag hittar något jag vill ha. Jag kan åka tillbaka till
Gran Canaria, där fanns det massor av fina hängande navelsmycken som jag ville ha, köpte ju ett där, men det har gått sönder! skulle köpt fler om jag hade hål i naveln när jag var där, men vilket jag inte hade! Därför blev det som det blev. Sluttjatat på mina jädra navelsmycken nu! Min hals börjar göra ännu ondare. Jag ska gå och knarka alvedon och massa vatten, sen försöka sova. Just nu är mitt rum stekhett, eller så är det min feber som har stigit, jag svettas som en kåt hund, haha. Jag vill inte vara sjuk, jag hatar att vara sjuk!

Hoppas att alvedonen, vatten och min säääng kan göra mig friskare. Nu vill jag knappt gå och lägga mig för att sova, för jag är nästan säker på att när jag vaknar upp imorgon kommer jag vara genomförkyld, och ha asont i halsen.. och det vill jag iiiinte!
Stackars mig :(

Gnatt pusss.



mitt otroligt fina konstverk som jag gjorde här om dagen när jag hade sjukt tråkigt, haha! Är man lättroad så är man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0