det kallas syskonkärlek.

Min lillebror är allt gullig ibland! Nu när jag kom hem så hade han varit nere på stan med mamma och spontant bara köpt present till mig, två pennor! "Jag trodde du ville ha dom så jag köpte dom" Men sjöjungruar på! haha söt är han ibland alltså! Och betalade för egna pengar gjorde han med. Alla skulle ha en sån bror som mig:)<3

Det bler mer svängar både hit & dit när jag endast skulle till specce, det blev också elgiganten och onoff för att kolla på present till lillebror, sen willys och sen hem till storebrorsan för att hämta mammas laptop och slutligen specce! Jag gjorde av med hela 42 kronor, haha! Köpte sminkborttagningsservetter! I paketet med löshåret låg en fin faktura på 609kr! inte lika kul, menmen!
Imorgon efter skolan ska jag åka direkt till onoff och sen ner på stan för att fixa presenterna till lillenbrorsan min, tänk att han fyller nio år på måndag, det är sjukt vad tiden går fort! Kommer ihåg den dagen han fyllde tre år och då han fick sin gula elbil! Den var lite grym faktiskt, synd att den inte finns kvar nu idag, till och med jag gillade att åka runt i den! :) Jag och hans gula bil när vi bodde i gersnäs, det minns jag allt! Nog snackat om det, nu vet jag inte vad jag ska göra, jag ska i alla fall sluta skriva massa skitsnack i detta inlägg, ingen som bryr sig ändå liksom!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0