Is it true

Jag kollade precis in på H&M! hittade vissa saker som jag bara måste ha nu till våren! Vet bara inte om jag ska klicka hem det nu, eller om jag ska vänta. Leveranstiden är i alla fall aslång, h&m är så sega när det gäller leveransen, jackan och skorna leveras inte förräns vecka 8 och 9, men egentligen så gör det ju ingenting, för vädret som vi har nu tillåter varken att man kan använda den jackan eller dom skorna! Alldeles för kyligt ute, och kallare ska det bli sägs det, istiden här snart eller?! hallå, vart är världen påväg kan man ju undra! Jag vill verkligen ha vår/sommar när man kollar på kläder, så skönt att slippa gå ut som en uppstoppad gnu med två tusen plagg på sig, på sommaren är det bara att slänga på sig en tunn kofta pch dra ut liksom, så mycket skönare! Åh, vad jag längtar!




   

 



Detta skulle passa mig så bra! Skorna med dragekejdjan är så sjukt söta och allt det andra med!

Idag har jag inte gjort någonting som jag skulle göra. Jag hade tänkt plugga, men har inte öppnat en bokjävel ännu, och jag tror ju att inte jag kommer göra det under de kommande timmarna heller! Fy på mig!
Jag har varit enormt lat idag, sov till klockan elva, gick upp och glodde på tv, käkade lite, sen gick jag och lade mig igen! Vaknade straxt innan klockan fyra, gick upp och kollade tv, gick ut med hunden snabbt. Åkte med mamma och köpte chips som jag tjatat om hela dagen, sen var vi ute i Förssjö och köpte ägg! När vi kom hem blev det datorn för min del, sen tvingade mamma iväg mig för att köpa pizza, då höll jag på att krocka! haha, inte bra att köra bil när man är trött, körde alldeles för fort för att hinna bromsa i korsningen, det hände ingenting när jag bromsade, bilen bara gled, fasiken vad rädd jag blev! Asnära en bil, haha, men jag klarade mig som tur var!
Nu har jag nydligen duschat, ska klä på mig en stor tshirt, sen glo på en film och sova skapligt ikväll (ska försöka i alla fall)! Imorgon blir det kanske Norrköping :) och jag ska ringa och beställa klipptid imorgon! nu ska de slitna topparna bort, jag har inte klippt mig på hur jävla länge som helst, och då menar jag det! Så nu är det fan dags!
Vill beställa ny hårförlängning med, men vet inte om jag ska beställa 35 eller 40cm långt, mitt längsta hår bak är typ 30cm, så det blir att håret blir pyttelite längre och fylligare på sidorna!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Skorna längst upp var riktigt snygga! Jag håller med dig om att våren och sommaren är bättre. Det kommer väl så småningom.

2010-01-10 @ 22:21:15
URL: http://www.allegang.socog.se
Postat av: Andreas

Det ska givetvis vara www.allegang.soclog.se. My bad!

2010-01-10 @ 22:24:11
URL: http://www.allegang.soclog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0