du var så mycket mer.

Nu har jag träffat Ullis, kul att se henne! Jag har oxå hunnit med att åka fram och tillbaka till specce! Bytt lakan i min säng har jag också gjort, dock gillar jag inte färgen på dem här! Men mina favoriter måste i tvätten idag! Har tvättstugan mellan klockan fyra och åtta sen! haha, vad jag känner mig gammal när jag gör allt sånt själv. Men enbart för att jag ska tvätta mina jackor, annars skulle mamma göra det!
Ska gå ner med lite skit i källaren som jag inte vill ha i mitt rum längre, sen ska jag åka och hämta storebror min, hans bil startar inte och han ska komma hem och äta!
Under tiden jag har tvättstugan så hade jag faktiskt tänkt att plugga lite med rapporten och läsa kommunikation, som sagt så har jag prov imorgon! Ingenting vill typ fastna, det suuger!
Imorgon får jag troligtvis bilen av pappa oxå, slippper lata jag anstränga mina stackars ben genom att gå! Så lat jag har blivit!  
Btw, så fungerar min tre mobil igen, helt sjulkt. Mamma lyckasdes få igång den, hon måste ha magiska fingrar!



Jag ska inte sätta fast mig i skiten igen, jag ska gå vidare det är vad jag ska göra. Jag tänker aldrig mer förlåta mig själv om jag gör samma misstag som jag gjort tidigare igen, hur fan kunde jag vara så dum och inte fatta, sjukt besviken jag är på mig själv. Om jag bara struntat i dig från hela början hade allting varit så jävla lätt nu, jag skulle aldrig ha gått på allt med dig, du fick mig in på ostadiga vägar, vägar som jag kommer ha svårt för att lämna. Falska förhoppningar var det enda som du gav mig. Att jag inte förstod att allting bara var en lek. Men jag ska kämpa för att ta mig härifrån, det är vad jag ska göra.  försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0