dumma bror.

Just nu är jag lite halvt sur. Mina planer för kvällen blev inte alls som jag ville! Jag skulle åka och sola, men det sket sig pågrund av min bror som ska ha skjuts hit o dit, bläää på han just nu! Kom precis hem efter att ha skjutsat han till kvantum och varit nere och hämtat all tvätt i tvättstugan. Nu ska jag duscha, sen plocka fram kläder som jag ska ha imorgon, packa kläder till idrotten och vika tvätten! Sluitligen ska jag lägga mig i sängen och läsa kommunikation som en jude..

Eftersom det inte blev någon solning idag, så kör vi måndag och torsdag denna vecka! Imorgon ska jag på anställningsintervju med.. jag börjar bli lite nervös, det måste jag erkänna.. men det får gå som det går, bara att försöka svara på frågorna dom ställer mig så gott som möjligt! Glöm inte att vara positiv heller Emelie!
Nu har jag lite saker att pyssla med ikväll, vi börjar med en dusch!
Puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0