:)

Idag har jag inte gjort någon nytta alls känns det som. Finns så mycket som jag måste göra, men jag har ingen ork till det. Har massa pluggande att göra, men hur kul är det på en skala?
Vaknade straxt innan klockan elva idag, svintrött som vanligt! Pappa kom då, så han och jag åkte och köpte nya stövlar till mig, tack pappa! Sen åkte vi till flen och käkade. Vi kollade på bilar, och pappa hittade en mazda med sportkupé till mig, för ett rimligt pris! Han var lite sugen på den allt, och funderar på att sälja moppen och köpa en bil till mig, så snäll han är!
Jag körde pappas automat hem, med pappa som körlärare bredvid! Hahaha det var busenkelt men endå läskigt! Kopplingen saknades ju liksom, kändes speciellt konstigt i korsningar och rondeller. Men jag kom hem oskadd, vafan! jag har ju körkort, då ska man klara av det mesta menar jag!

Nu ska jag städa i mitt rum och rensa i min byrå, lådorna går knappt att stänga! Jag vill möblera om, men inte lätt med en stor jädra säng i mitten av hela rummet. Ikväll blir det att ta det lugnt framför tvn med popcorn!

städning nu vare ja!
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0