famous.

Just nu sitter jag på sängkanten med Beccis :) Vi har precis kollat på andra avenyn, båda två satt som två rädda gråsuggor i sängen då Liv ramlade och blev bortdragen! Undra vad som händer med henne, jag vill veta nu!
Becca ska som sagt sova här. Hon kom till mig vid halv nio, eller jag hämtade henne på stan och då åkte vi en tripp till baggetorp, eller nej till knäcktbacken, vände och åkte tillbaka in till stan. Sen till specce och köpte snacks och coola! :) haha nyttiga vi är. Sen landade vi hemma hos mig. Becca har varit duktig och pluggat lite granna, medans jag bara suttit vid datorn och inte gjor något vettigt alls.. Någon måste ju vara duktig, inte sant?!
Nu ska jag kila iväg och tvätta bort sminket, och borsta tänderna.. Sen kanske det blir någon film eller nååågot, men jag vill se fortsättningen av andra avenyn, det var sååå bra idag ! :)

Godnatt alla glada! :)

Jag saknar din närhet.

8 dagar kvar brudar, snart 7! TAGGGGGGGA !! :D



Kommentarer
Postat av: Adam the king

jag vet att du saknar mig ;)

2010-01-21 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0