Föralltid.

Jag har ont i munnn, typ i alla tänder nertill :(
Nu har jag duschat och tvättat håret! Plockat undan lite i mitt rum med, och städat i skålen med mina örhängen, toffsar och hårnålar, och rensat min sminkväska. Krille var här en stund nyss, han hade varit och tränat så han kom i träningsoutfiten! Sexigt liinne & mjukisar ;) Jag saknar honom redan, så tomt utan honom!
Nu ska jag gå och borsta tänderna sen lägga mig i sängen och skriva en liten packlista till imorgoon! Måste ner på stan efter skolan och köpa en ny foundation och strumpbyxor. Och imorrn är det onsdag, veckans sämsta dag, jobbigaste i alla fall, astight schema i skolan, fullspeckat verkligen och slutar inte förens klockan 15:45, riktigt segt det kommer bli. Har prov imorgon med, och jag har inte pluggat. Kommer inte hinna det heller. Har så ont i munnen, ska ta en alvedon och skriva den där listan och försöka sooova.. Men kan ju knappast skylla på det imorrn när jag ska skriva proooov, eftersom det är i Kristinas ämne. BLÄ!

Godnattens babes

* allt jag behöver är du *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0