Fredag. 100115

Ligger hemma i sängen min. Har världens huvudvärk, inte skönt! Har också värsta träningsvärken från idrotten i skolan igår, ännu mindre skönt, kan inte röra en fena utan att det gör ont som sjutton! Jag vaknade upp helt tjock i halsen och jätteont i huvudet, så jag blev hemma idag, sov till straxt efter nio, välbehövligt! Mamma och jag åkte till Norrköping vid två, jag köpte ingenting alls, min ekonomi tillät inte det! Men hittade ett par jeans jag ville ha, och ett par svarta leggings! Får slå till någon annan dag!
När vi kom hem så for jag direkt till Flen, hem till pappa för att hämta honom. Sen in till stan igen för att lämna av mig så han kunde få tillbaka bilen sin. Vid vallakorset höll jag på att krocka med ett rådjur, fick tvärnita i 100km/h, fyfan vad rädd jag var, fick inte stopp på bilen, så fick köra över till mitten mot motsatta körfältet, rådjuret var knappt en meter ifrån bilen! Sen kom ett till rådjur efter, det kunde gått riktigt illa! Jag skakade som inåt helvete efter det, kunde fått in bakåtvarande bilen i arslet också, men han måste också tvärnitat! Jag hann verkligen inte tänka, bara stod på bromsen, och den pulserade som fan, ABS ni vet! Inte lätt när man kommer i 100km och det är både mörkt och halt!
När jag kom hem blev det hemmagjord pizza och let's dance ( men blev mest datorn för min del). Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta an alvedon!

imorgon ska jag ner på stan och kolla om jag hittar något att slösa pengar på, trots att jag inte har råd! Men jag vill ha en tröja/tunika från lindex, en ny foundation, en bh och strumpbyxor! Vi får se vad det blir, om det blir något överhuvudtaget!
Jag vill ha en ny klänning till kryssningen också, så mycket jag vill! Bleeeeeeeeeeeeee.

Ha en bra fredag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0