fryyyyserrr, brrrrrr

Ligger i sängen nyduschad och osminkad! Fryser som jag vet inte vad. Jag håller säkert på att bli sjuk nu, frös som tusan inatt också. Kul att bli sjuk till skolstarten, haha fast egentligen så gör det ju ingenting, då får jag ju lov några dagar till!
Gårdagen var toppen, trots att det hände lite mindre roliga saker hemma hos Stefan, men det löste sig till slut! Hanna hittade inte sin legitimation så hon kom inte in på krogen, hon som var så taggad! Vet dock inte hur det slutade för henne för jag virrade bort mig helt och hållet! Tydligen så har jag stämplar från lilla krog på båda händerna och armarna, hur många som helst! så jävla fult det är och inte fan vill dom försvinna när man försöker tvätta bort dom heller. Josefines pappa stod ju vakt på lilla igår, och herregud vad det känns som jag gjort bort mig inför honom, kommer aldrig mer våga hälsa på honom! Det ska ju vara Robban som ska stå vakt, men istället så super han sig medvetslös tänkte jag säga, han var ju inte lite rund om foten igår ;) Och förlåt Sandra för att det blev som det blev igår, det var verkligen inte meningen! Men det har inte med dig att göra, utan det blev bara ändrat så plötsligt! Jag ber så hemskt mycke om ursäkt!
Mina händer känns verkligen som istappar, jag ryser i hela kropppen så mkt fryser jag! Jag ska sova en stund, är sjukt trött. Skriver senare om jag kvicknat till, man kan ju hoppas på det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0