här och nu vill jag säga det, men du fattar ju inte, har ingen roll när jag säger det åt dig, du kommer aldrig att förstå hur det är för mig..

det blev ändrade planer! Jag försvann hem till Linda, Glenn och Sara istället och blev kvar där hela eftermiddagen/kvällen! Köpte med mig majskrokar till Sara, och dom var populära må jag säga! Söt den ungen är alltså! :) Lekte med Sara där och så käkade vi familjepizza, dock hann den bli iskall då det var dags att äta den, mindre gott! Men bättre än ingenting alls.
När jag kom hem har jag bara suttit här och degat, lämnat tillbaka bilen till pappsen med..
Den här kvällen kan lika gärna ta sig någonstans, jag är inte positiv alls för tillfället, och allt har sina förklaringar så är det, tyvärr!
Ska fan sova, och hoppas på att jag vaknar upp på bättre humör imorgon!
Godnatt för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0