heaven

chacha! (enligt adam!)
Jag vaknade för drygt en timme sen, jag måste sluta med att sova så länge, för det första så sover jag bort hela dagarna, så när jag gjort mig ordning och piggnat till så är det mörkt igen! Sen så måste jag vänja mig vid att gå upp tidigt eftersom skolan börjar nästa vecka igen, uuuuusch! jag vill verkligen inte!

Men vad händer idag då?!
Jo, bra fråga för jag vet inte riktigt..
Funderar på om man ska ta en sväng till Norrköping på eftermiddagen, bara för att liksom! Skulle få låna bilen av pappa ikväll så!
Jag behöver köpa en ny foundation, min har läckt ut i hela min necisääär, kul?! Neeeeej, blää!
Jag vill också ha ett par nya, RENA converse, ska köpa det när all jävla snö försvinner, mina är inte i vitaste skick om man säger så, haha, men ska det inte synas att man använder dom eller? ;)

Igår var jag med Kristofer, vi tjockade oss. Käkade kebabpizza med massa vitsås, åt popcorn och haribonappar!
Speglarna i mitt rum behöver borras upp snarast, dom har stått här hur länge som helst nu, om dom inte kommer upp på väggen snart så var det ju bara onödigt av mig att köpa dem! Jag behöver en borrmaskin ni vet, jag har sisådär betongväggar eller vad det kallas?
Min säng behöver bäddas rent, och mitt rum behöver städas ordentligt. Det kanske jag ska göra idag? eller nu i alla fall? Men nja, jag vet inte, så lockande känns det inte faktiskt!

Jag vill oxå ha ett par snygga skor med liten klack från skopunkten, typ att ha till leggings och inte bara köra med conversen och växla med mina fodrade stövletter!

Nej nu ska jag faktiskt börja plocka undan lite i mitt rum, det kan bli kul om jag väl börjar? haha aja, någongång måste jag ju göra det i alla fall, kanske ska skriva en skylt och sätta på dörren " Den som går in, får städa hela skiiiten!" haha nejdå, jag ska bööörja nu.. suck.

puss va.

Kommentarer
Postat av: Adam the king

Cha cha blooooooggeeeeen! :D

2010-01-04 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0