HUR SKA DET SLUTA?

Den här natten har varit ett rent helvete. För det första så somnade jag inte på kanske tre timmar, sen när jag väl somnat så vaknade jag hur många gånger som helst och verkligen inte kunde somna om. Jag drömde en helt sjuk dröm, vad får man allt ifrån egentligen kan man ju undra?
Det är i alla fall jättejobbigt att man inte kan sova ordentligt om nätterna längre, jag kanske ska skaffa mig sömntabletter eller något, hur fan ska det bli när skolan sätter igång om jag inte får sova ordentligt, jag kommer ju vara helt död rent utsagt!

Nog med mina sömnproblem! Nu ska jag sminka mig, sen åka ner på stan och se om jag hittar något kul på hemtex för mitt presentkort som jag fick i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0