Imorgoooon!

Jag har fortfarande jätteont i munnen, jag vet inte vad det är, om jag fått någon inflammation i tandköttet eller något:( Hela kvällen har jag tillbringat till att packa, det har gått åt skogen, men nu är det mesta nerpackat! Ska sy dit clipsen på nya löshåret nu innan jag lägger mig, men det borde inte ta så långt tid, tio minuter en kvart kanske! För tillfället så har jag ont i halsen också, blääääääääääää.
Ska ta en alvedon nu, sen fixa med clipsen och soooovaaaaa.

Hörs på fredag kväll, om jag hittar hem! ;)

IMORGOOOOON BRUUUUUUDAR, TAGGGGGGGGGGGGGA!
btw, vi har värsta högtalarna med oss, så faaaan vilket ljud vi kommer ha i vår hytt, är jag taggad?! JAAAAA!

/ Empaaaaaaaan

Kommentarer
Postat av: henric med c

he he du åkte båt när de va som värst, hade du spy sjuka eller gung gung sjuka hi hi

2010-01-28 @ 03:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0