Jag behöver inte dina lögner mer.

En sak jag funderat på så jävla länge är hur man ska få en person att verkligen förstå hur det är för en, man har ingen aning om hur man ska uttrycka sig för att det ska låta bra och inte bli fel. Jag är rädd för att säga så fel och för att få något konstigt svar tillbaka..
Vad har jag gjort för fel, är det ens jag som gjort fel?

Nu har jag skrivit klart Apubrevet typ, det blev som det blev. Men när jag ska renskriva det på datorn så har mitt word program slutat fungera, fyfan vad sur jag blir på det! Liksom det brukar alltid fungera, nu kan jag inte fortsätta med rappporten eller något, kul liksom? Helt jävla låst det är vad jag blir!

Jag vill ha fredag nu, för då blir det party! Det lutar åt Henke nu, men man vet ju aldrig, det kan ju komma något emellen eller bli ändrat! Utgång blir det i alla fall! Jag är sjukt sugen nu alltså! Ska försöka hinna iväg till Eskilstuna eller Norrköping någon dag med, ska kolla på en ny klänning till kryssningen! FAN vad jag handlar, fastän jag inte har råd. SJUKT alltså.. Jag måste börja tänka på min ekonomi snart alltså, det kommer inte bli kul denna månad. Har fyra räkningar med på drygt 1500spänn, hur fasiken ska jag kunna lösa allt detta? Bara att hoppas på att min pappa är snäll denna månad!



Nu ska jag åka med min pappa till farfar och kanske träffa min kusin Johanna som precis är hemkommen från sjukhuset i OSLO efter en hjärtoperation, stackars henne! Undrar hur det är med henne, inte ens en vecka efter ju, hon borde vara på sjukhuset!


Kommentarer
Postat av: Adam the king

Steeekig bild emelie ;)

2010-01-20 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0