Jag förstår inte vem du är.

Jag har ingenting att göra, är sjukt uttråkad! Inte är jag direkt trött heller, det suger verkligen! Finns ingenting att göra. Suttit vid msn hela kvällen! Becca hjälpte mig nyss med att fixa min blogg lite granna, så denna design får duga ett tag tills jag gör den lite mer vårig/somrig!
Men jag tror nog att jag ska stänga av datorn nu, sen lägga mig i sängen och läsa lite kommunkation! Låter inte lockande alls en lördagskväll, men ibland är man så illa tvungen!
Jag skulle bytt lakan i min säng idag, har lagt fram nya och allt, men inte orkat dra av dom gamla och på med dom nya! Jag är så sjukt lat av mig.. Önskar nästan att jag var mindre då mamma gjorde allt sådant åt mig! Jag har nydligen lärt mig det ju ;) haha nej, så illa är det faktiskt inte.
Men godnatt gott folk :)

11 dagar kvar nu brudar! tagga va! :)





But why do we always fight
I cant look at you
I cant be with you tonight
And I know that this ain't right
Because I love you so but I have to go alone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0