Kristofer är bäst! / Kristofer. HAHA / Empan

Mina planer för kvällen var att gå ut med hunden, åka och sola och till nobel för att äta, men det blev inte riktigt så! Hunden fick gå ut, sen åkte jag till Nobel och käkade med Kristofer :) Sen åkte vi ut och raggade lite, träffade Linda en snabbis, haha. Sen träffade vi Jimmy så vi var hemma i hans nya lägenhet en stund och lekte med King (huunden), haha riktigt busig vovvsing!
Kom hem för en stund sen, har bara hunnit ta mig en snabbdusch, tvätta bort sminket och borstat tänderna! Nu ska jag sooova, men är inte alls trött för tillfället.
Imorgon bitti måste jag tvätta håret, det ser ut som om jag har två paket smör i det, haha nejdå men det känns så skitigt och det är det! Jag har blivit så lat, tvättade alltid håret varje dag förr, annars kunde jag inte gå ut, nu blir det typ två gånger i veckan! men man ska inte tvätta det för ofta!

Förresten så messade Hanna mig förut, och nu så är kryssningen bokad! Tåget bokas imorgon! WIIIIHO, kul ska vi ha det tjejer! :)<3
Bara hoppas att det löser sig med löshåret som blev felbeställt nu, för jag ska beställa annat från en annan sida!

Nu - sängen!

Godnatt pojkar och flickor!

Kommentarer
Postat av: henric med c

kristoffer e bäst en jävla snäll kille ja diggar han .

2010-01-14 @ 02:49:44
Postat av: empaa

HAHA :)

2010-01-14 @ 11:41:55
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0