Leave a light on for me - Erik Grönwall

Kvällen har varit lugn, jag har städat lite i mitt rum! Tände massa ljus och det blev riktigt mysigt! Åt hemgjord lasagne gjorde jag också, mums! Åkte och hämtade Kristofer, vi kollade andra avenyn och käkade popcorn! Sen skjutsade jag hem honom igen! Tur att vi kan ses som kompisar i alla fall, trots att det är jobbigt i vissa situationer. Nu har jag kollat klart på sista avsnittet av andra avenyn, och ätit glass! Ska sova när som helst tror jag, är väldigt trött. Jag vill ha hem min "brudkista" från pappa så jag kan börja spara flytta hemifrån saker i den, så ska slå en pling till honom imorgon!

godnatt sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0