Meet Me Halfway - Black Eyed Peas

Efter gårdagens och nattens kyla så har Emelie gått och blivit sjuk! 38 graders feber, början till en förkylning och tjock i halsen! Kul! Jag som hatar att vara sjuk, speciellt feber och förkylningar, det finns fanimej inget värre! Jag känner mig inte så jättevarm nu, men är asvarm så man kan steka ägg på kroppen på mig, och iskall om händerna! Tro det eller ej! haha bleeeeee.
Jag sov mellan klockan halv ett och halv tre, sen mellan halv fem och halv åtta, så jag om någon kommer ha svårt för att sova inatt. Jag kanske helt enkelt får skylla mig själv, men i alla fall! Får slå på någon film snart, för börjar bli sjukt uttråkad! Men har fasiken ingen bra film som jag inte sett på datorn för tillfället, det suuger! Jag har precis fixat så att min nedlattningsprogram till youtube fungerar igen! det har inte fungerat på flera månader, men jag avinstallerade och installerade om det, och nu fungerar det! ASNICE!

Just nu ligger jag i sängen, halvnaken känns det som. En stor t-shirt och bara trosor, inget täcke! det är det för vamt för. Datorn har jag i knät också för er som vill veta! Och mina ljuslyktor lyser fint med tända doftande ljus på byrån! Lite mysig stämning måste man ju ha ibland!
Mina fötter börjar frysa, så jag ska gå och fixa något att knapra på, sen slå på en film och krypa ner under täcket! men vettefan vad det blir för film. Annars får jag helt enkelt nörda på msn, spamma alla kanske? Nja, inte så rogivande en lördagskväll direkt, men det kanske funkar i nödfall. Låter som jag har både en plan A och en plan B, det är bra det! Fall om man inte vet vad man ska ta sig till sen! haha, nu låter det som jag ska göra värsta grejen, men så är det inte!
Kimis snarkar, han måste drömma något konstigt, han skäller nästan! måste väcka honom nu, innan han  skrämmer mig tillsluuuut! "KIIIIIIIIIIIMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0