my love

Igår var det party som sagt! Jag blev mer taggad när jag väl kom igång! Dock bjöd kvällen på både skratt och tårar. Vi var i alla fall hemma hos Henke, där var det fullt ös när vi kom, massa folk! Jag träffade Krille och pratade lite utanför Henke, det var jobbigt men kändes endå bra att träffa honom! Mina fötter gjorde så sjukt ont när jag kom in igen, dom var på tok för kalla! Vid tjugo över tolv så drog vi ner mot krogen, lilla såklart! Var på pricken att vi kom in, för var typ tre minuter kvar tills klockan ett när vi kom dit! Inne på krogen träffade jag värsta drägget som skulle dra med mig hem till honom, dock fick han inte med mig längre än till trappuppgången! Äcklig var han! Såklart var jag inte ensam, utan Beccis var med! Viktor fick prova på att sova i fyllecell den stackarn! Så kan det gå om man inte kan stå på benen ordentligt ;)
Jag har varit jätteseg hela dagen, ska resa på mig och gå till tvättstugan och se om det finns en tvättid så jag kan tvätta mina converse, dom är INTE vita längre, drinkmixen hade läckt så dom är helt rosa på sidorna, fuck! Mina bästa skor liksom! Jag ska köpa nya när den här jävla snön ger sig av!
Jag har inga planer för kvällen, så får se vad som händer. Om jag ska hem till Linda,Glenn & Sara eller vad jag ska gööra.







gammalt är bra ibland, texten<3

Och Henrik, du kanske har rätt i vad du säger, att man behöver stanna upp, se och begrunda, men det är faktiskt inte så lätt i alla situationer..

Kommentarer
Postat av: henric med c

Well emmpa sometimes i has right see yuo at wendsday see ay

2010-01-24 @ 00:59:28
URL: http://trojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0