nattblogg

dagen har spenderats med mamma i norrköping en stund, köpte inget speciellt. Fick en söt blommig kjol av mamma från H&M. Och jag köpte endast en fuktighetskräm och nya hårsnoddar!
På kvällen var jag med Adam, vi var hemma hos honom och käkade glass! mums! haha sen åkte vi lite bil, sen hem till Henke en snabbis:)
Nu har jag suttit vid msn alldeles för länge, ska borsta tänderna och bort med sminket, sen blir det sängen som får sällskap av mig! Jag beställde dom höga skorna från h&m och jackan förut idag, kunde inte hålla mig längre!
Imorgon blir det lite fest hos Henke på kvällen, sen krogen för mig och Sandra!

sov gott sötnosar, det ska jag försöka göra inatt! Inga konstiga drömmar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0