No more heroes

Som sagt så vill jag flytta hemifrån! Det skulle vara så sjukt skönt, ingen som tjatar på en, utan man bestämmer allt helt själv. Det skulle vara så kul att själv få inreda och bestämma hur man vill ha det, jag skulle ha det väldigt stilrent, inte massa saker överallt! blir galen på sånt! tycker att det är sååå fult! Plockat bort det mesta i mitt rum nu, men det är fan så mycket snyggare än att ha massa saker framme. Jag vill åka till Ikea och köpa väggdekorationer och sätta upp över sängen, sen lite nya ljus och ljuslyktor, och en hylla.

Var nere på stan förut, köpte mig två nya block. Det får räcka fan! Hittade dock ingen bra penna, så får skriva med fingertopparna!
Var med Becca och Viktor i hallen och käkade förut, det var sjukt länge sen jag åt där! På köpet så fick man ju se massa snygga killar som bowlade och som kollade på, eller hur Becca? ;) haha.
Vi träffade också snygglinus som hade simträning, eller vad det nu kallas. Han hade en snygg mössa på huvudet och simfötter, haha!
Viktor släppte av mig och Becca @ my place. Vi satt i min säng och pluggade lite halvt, inte för att vi gjorde mycket men ändå! Vi diskuterade mer kring att flytta hemifrån, så vi kollade lägenheter. Dock hittade vi inga intressanta, menmen!
Nu ligger jag i sängen, är inte det lilla minsta trött. Och klockan är elva och imorgon är det uppstigning klockan 06:30, för skolan. Undrar starkt hur det ska gå alltså, antingen går det som en dans, annars försover jag mig och kommer vid lunch, eller så går det inte alls.. återstår att se imorgon..

Nu ska jag komma på något som kan få mig trött, men jag vet inte vad det skulle kunna vara faktiskt.. suuuck. Jag har ÅÅÅNGEST för att det är skola imorgon, mitt jullov är över, om 4 veckor ska jag ut på praktik, när jag kommer tillbaka till skolan är det inte alls långt tid kvar tills vi tar studenten, vafan ska man göra sen liksom? Jag funderar starkt på att flytta upp till stockholm i sommar och gå den där frisörutbilningen, det är i alla fall något som jag vill göra. Annars har jag ingen aning, någon dagisfröken blir det inte av mig i alla fall, det kan ni skriva upp. Jag vill verkligen inte ut på praktik, jag vill INTE jobba med barn, jag verkligen vill inteeeeeeeeee..






Kommentarer
Postat av: beccis

haha, jo nog fanns det snygga karlar minsann ;) Jag tkr vi ska skaffa oss en lägenhet emelie :A :P

Pusss!

2010-01-12 @ 00:37:12
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0