River flows in you

Igår kollade jag klart på ALLA avsnitt med riverside, och nu är det uppehåll! Ååååh, jag älskar det verkligen, så sjukt bra!
Gårdagen/natten var trevlig! Jag och Beccis var hemma hos Henke, dit kom också Adam och Sandra. Vi smådrack lite och hade allmänt trevligt, straxt innan klockan ett så skulle vi ner till krogen! Adam var nykter så han körde, polisen åkte efter oss och började helt plötsligt blinka med rött och blått ljus, så vi var tvungna att stanna. Jag fick panik eftersom jag inte hade något bilbälte på mig! Så jag gjorde allt för att försöka få på mig det, och det gick ju som det gick! Adam fick visa sitt fina körkort och blåsa, och den andra snuten öppnade min bakdörr och sa "nu hade du tur, där tjänade du 1500spänn, använd bilbälte!" Haha, fyfan vad rädd jag blev, visste inte vart jag skulle ta vägen! Hjärtat satt i halsgropen ett bra tag efter! Vi hamnade i alla fall på lilla en stund, och där träffade vi Jocke som var så stolt efter att ha vunnut 700spänn! jag skulle aldrig ha sådan tur! Adam skjutsade hem mig vid halv tre eller något, då satte jag mig vid datorn ett tag, sen kunde jag inte sova alls. Var hur pigg som helst, så pratade med Kristofer en stund som inte heller kunde sova :) Somnade straxt efter halv fem, skapligt död jag var imorse, vaknade för en halvtimme sen drygt! Sjuk trött jag är idag, så idag blir det att slappa! Jag måste börja plugga, är massor som ska vara klart när skolan startar igen, så jag ska sätta mig någon dag, det ska jag!

NU ska jag göra någonting att äta, sjukt hungrig! Sen blir det lite avsnitt av andra avenyn kanske? missat hur många som helst!

Ha en häärlig söndag vaa!
puss


Kommentarer
Postat av: Adam the king

HAHAHA du vart så himla rädd.. och mitt körkort är jättefint okej?!

2010-01-03 @ 14:53:46
Postat av: Empaaa

haha ja ääädam! det bleev du med, eftersom att jag bara är 14år så skulle det bli du som fick stå för böterN ;)

2010-01-03 @ 15:13:05
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0