stå på dig, du ger mig bara vinsten!




Min beställing från rapunzelofsweden är markulerad, skönt att det gick att ordna så lätt! Ska beställa kortare från tajmahal istället!
Skolan idag var jättetråkig. Dagen började med nytt indviduellt val filmkunskap, det verkar astråkigt, och jag vill byta till typ vad som helst! Sen flöt dagen på rätt fort endå. Josse, jag och Krille var på Nobel och käkade, jag äter bara onyttigheter! Sen for vi till Specce och köpte godis, sen tillbaka till skolan.

Nu ska jag hoppas in i duschen en snabbis, sen se om pungen skulle komma förbi en stund, han tränar tror jag, men han har faktiskt lovat! :(
Ska boka tåget senare med, så jag har det gjort!

puss på er sötnosar!



Kommentarer
Postat av: Adam the king

ska du beställa thaimat eller vad står det?! ;)

2010-01-15 @ 15:03:03
Postat av: beccis

sv: haha, klart jag gör! ;)

2010-01-15 @ 18:57:16
URL: http://soetlitensak.blogg.se/
Postat av: Empa

HAHA ADAM, NEEEEEEEEEEEEJ! läs igen va!;)

2010-01-15 @ 20:48:04
URL: http://olssonsofiaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0