Summer of 98' The secret handshake

Nu har jag solat, och tagit mig en lång skön varmdusch efter det! Jätteskönt båda delarna! Nu har jag trixat med lite allt möjligt! Beställde nyss nytt löshår från Tajmahal 609:-, som hittat eller hur! Tog det på faktura, så blir förhoppningsvis min far som betalar det! Nej, jag är inte bortskämd. Bara lite kanske (a), haha. Beställde i alla fall 40cm, eftersom jag börjat få långt hår och den jag normalt använder är typ 37, så bättre att ta lite längre än för kort. Har ju en på 50cm, men det tycker jag blir för långt, speciellt på mig som inte är så speciellt stor i kroppsbyggnaden!
Nu ska jag fortsätta skriva med sura adam som har pms på msn och några till! Sen gå och lägga mig! Imorgon bitti måste jag tvätta håret innan skolan, riktigt ansträngande! Tar hur långt tid som helst för att få mitt hår tort genom att föna det, jag har så tjockt hår! Slutar vid tvåtiden imorgon, och då ska jag och Jossan ha en idrottslektion på 40 minuter, troligtvis så blir det styrkehallen, men det var riktigt skönt idag så ska inte vara några problem imorgon! (hoppas jag!)

Måste köpa födelsedagspresent till Lillebror som fyller 9 år om en vecka idag, har ingen aning om vad jag ska köpa för något, antagligen så får det bli ett spel till hans nya DS som han fick i julklapp, det visar sig helt enkelt!


jag just nu;


en osminkad emelie önskar alla godnatt denna fina måndagskväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0