Tisdag 26/1-10

  • Nu har jag blivit dålig igen med uppdatering måste jag erkänna! Det går i upp och nedgångar! Igår hade jag ingen tid över alls till datorn, rekord fan! Gick i skolan till tvåtiden, sen åkte jag och Becca hem till mig och fikade lite för att lillebror fyllde år, tårta blev det! mums! Sen åkte vi till Norrköping, jag köpte ett par jeansleggings från Vila, en bh från Lindex, En tunika från Ginatricot och ett diadem från Glitter! Jag fick också ett par av dom tre örhängena som Beccis köpte, taaack!
    När jag kom hem så käkade jag och umgicks med Beccis och Krille :)

    Idag var det skola till klockan två, jätteseg dag och jättetrååkig! Efter skolan åkte jag hem och satte mig i soffan med en filt och frös som jag vet inte vad! Vid tretiden kom pappa, och eftersom han skulle ha bilen idag så fick jag köra den till flen eftersom han hade andra bilen och åkte i. Träffade på polisen två gånger på vägen till Flen, dom stod med sina förbaskade kameror, jag hatar det! Dom kunde tatt mig en gång, men tur som jag hade så kollade dom vid det tillfället bilarna i mötande körfältet! Tur ska man ha ibland!
    Var med pappa och Siw och käkade på järnvägskiosken i flen, hamburgare & pommes! Yummi! Dock var det svinkallt där inne, helt sjukt alltså! Fan varmare ute!

    Körde sedan hem mig och pappa tog bilen, så nu har jag ingen bil längre, buuuuhuuuu :( Haha, lat man blir när man har bil alltså.. Pappa hade tvättat mina Converse, så nu är dom någorlunda renare faktiskt! Det rosa försvann i alla fall! Wey! Fick fem par strumpor av pappa också som han hade köpt åt mig på lager 157! Det går åt om man sääger så, så tack!

    Nu ska jag städa lite i min garderob och på mitt rum, det ser förjävligt ut om jag ska vara ärlig. Sen ut med KimpanLimpan! Senare ska jag försöka hinna med att sy mitt nya löshår och plugga lite till provet i pedagogiskt ledarskap tills imorgon!

    Btw, så har jag skurit mig på både tummen och pekfingret idag, det blöder som fan på fingret för jag fastnade med det i colaburken precis, svider gör det, inte skönt! och i skolan lyckades jag tabba mig och skära mig på mina papper i blocket, inte det skönaste det heller! Klantig är jag ibland, det står jag för!

    I övermorgon drar vi! Och klaart du ska med Eriiiiiika! :D Taggaaaaaaaaaaaaaaa!


    ¨

jeansleggingsen, bh:n och diademet som jag inhandlade igåår!

Tunikan har jag på mig för tillfället, så den orkar jag inte ladda upp bild på nu.. :)

 



Lite renare i alla fall! Men blir endå nya till våååren, man måste ju förnya sig lite ibland, inte sant? ;)

/ Empaaan
090126



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0