Unbreakable?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag har inte alls mycket flyt för tillfället. Allt känns rent utsagt pissig och jag blir så sjukt trött på allting. Har sagt åt mig själv hela tiden att plugga, men jag tar aldrig tag i det! Blir så himla trött på mig själv, vi har liksom haft lov i flera veckor och jag har inte ens tagit upp böckerna ur byrålådan, det är jävligt illa om jag får säga det själv! Åh, jag som verkligen skulle behövt plugga en massa på lovet, men dagarna bara springer iväg. Och jag har blivit så sjukt skoltrött, det är så jävla tråkigt att sitta och skriva massa uppsatser, bokrecensioner, rapporter och skit hela jävla tiden. Idag ska jag i alla fall plugga, jag måste! Men det har jag sagt hela lovet, så tro inte på vad jag säger gott folk. Om jag väl börjar, så kommer det inte ta långt tid innan böckerna hamnar i väggen, väldigt frustrerande om jag får säga..

Idag måste jag i alla fall ta mig ner på stan, utan bil >< KUL, alltså gå? Fasiken vad jag har blivit lat! Ta inte körkort gott folk, det sabbar eran hälsa! haha. Jag måste i alla fall ner på stan och köpa några nya block till skolan, en ny fungerande penna, (jag lyckas alltid slänga sönder mina i väggen när jag får hets på en lärare under lektion! har haft hur jävla många pennor som helst, hade typ 40st när vi börjaade trean och alla är ur funktion, fatta att det är ofta min penna åker in i väggen då!) skärpning EMELIE!
Jag ska också in på H&M och köpa en ny ögonskugga, min är inte slut, men det har blivit ett hål i mitten, så jag bara måste ha en ny! hihi!

Jag vill åka utomlands, bort från denna kyla. Fyfasiken vad kul det skulle vara. Micke och jag har snackat om att dra till ett partyställe, att man drar ihop ett litet gäng och bara sticker. ÅÅÅÅH, jag vill!

 



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0