varför ska det vara så svårt att låta dig gå ifrån mig?

Nyligen hemkommen från en tråkig dag i skolan. Dagen har varit helt värdelös. Skolkade från Religionen, ajabajja på mig & Becca där alltså! Vi umgicks istället med Linda och Sara, och jag är så fast vid Sara! Ska tillägga att hon gillar mig med, hihi! :)
Jag har betalat kryssningen idag, så nu är det bara tåget kvar! Får fixa det på måndag! Jag ligger i sängen och känner mig jättetrött, fryser gör jag också, inte bra! Så tråkigt att kolla ut, klockan är inte ens fem men de är kolsvart ute, blää! Och mer snö vill vi inte ha heller, bort med den alltså!
Nu ska jag snart ta mig härifrån och åka till Speceritjänst för att hämta ut mitt löshår som jag fick sms om tidigare idag, sen kanske jag trixar och syr dit clips på det, om det stämmer vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0