what about now

Just nu är jag så sjukt irriterad så det bara kokar i hela kroppen! Skulle kunna slå sönder något, men jag vettefan vad för något!
Höll på att fixa i mitt rum, skulle ändra plats på hyllan, orkade såklart inte mäta ordentligt så satte den där jag tyckte den passade, och såklart blev det på tok för högt, så jag slängde allt i golvet och gav upp! FAN!

Det gör ju inte allt bättre att jag bara blir mer och mer förkyld och att febern stiger, det gör mig bara ännu mer uppjagad! FAN VAD JAG HATAR ALLTING JUST NU!
Var i alla fall och firade Bea förut, hon blev glad över det hon fick!




åhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Adam the king

HAHAHHAHA ögonmåttet stämde inte ;)

2010-01-10 @ 20:15:53
Postat av: empa

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ:( ville ha den lite högre men fan inte så höögt!

2010-01-10 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0