dufårmitthuvudattsnurra.

Inget alls känns bra nu, jag vill bara somna och aldrig mer vakna. Jag fattar inte att det alltid ska vara jag som blir drabbad när jag är oskyldig?..
Åkte ner på stan med mamma förut, köpte mig en neonrosa bh på H&M, 70D! har i vanliga fal 70C haha, helt sjukt att jag kunde ha den, den sitter som ett smäck!
Det blev pannkakor som serverades till kvällsmat efter lillebrors innebandyträning, så efter maten åkte jag till PS för att sola. Sjukt skönt det var, så avkopplande! JAG ÄLSKAR DET! Vrida på hög musik och bara koppla bort allting liksom.
När jag kom hem igen så tog jag med mig Kimis ut på en promenad, sen in och fastnat vid datorn, duschat och nu sitter jag här igen. Funderar på att gå och lägga mig snart. Ska trots allt upp tidigt imorgon.
Imorgon kväll satsar vi på utgång, eller hur Linnea?! Favorit i repris:D Beccis ska jag försöka få med mig också :D
Nu ska jag skriva lite mer på msn, folk terrar mig, det blinkar som fan nere i hörnet!
Godnatt snyggingar.

Snälla, ge mig en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0