förståattjagblirledsen, jagälskardig!

Gårdagen spenderades i Örebro med mamma. Var väldigt sparsam med mina pengar, köpte endast två vita ramar och svartvita kort på Ikea :) Man ska inte bara köpa för att köpa! På kvällen var jag med Becca,Tobbe och Krille en stund.. Idag har det varit praktik. Direkt efter praktiken så åkte jag till hud&hår för att fixa ögonbrynen, sjukt ont det gjorde, men det är de värt :)
Förresten så ringde dom från Svenskafrisörsskolan idag, och jag blev inte mycket klokare på det där med lånet, men det skulle stå i papprena som jag skulle få hemskickade nu i veckan, en handpenning på femtontusen, sen hundratiotusen som återstår att betala, så vi får se hur det går!
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0