girls just wanna have fun.

Halvligger i sängen och känner mig sjukt trött. Ska skjutsa hem pappa till flen om en halvtimme, och sen tillbaka igen. Endast för att jag ska ha någon bil imorgon, hur fan orkar jag?!
Har inte pluggat någonting nu ikväll, inte haft tid/ork alls, kollat på andra avenyn ist!
Nu ska jag göra mig iordning för natten, hoppa i mjukiskläder så att det bara är att gå och lägga sig sen när jag kommer hem! Egentligen så hatar jag att köra bil ensam i mörkret, är rädd för alla djur och allting, menmen, bara att bita ihop. Ingen som vill göra mig sällskap, alla ska sooovaaa:/
Aja, det blir nog inget mer inlägg idag. Imorgon blir det skola och praktik, jag vill inte! Men är så illa tvungen.. Bara två dagar kvar, och sen två veckor! Sen är det över!
Puss godnatt


student 2010, yey!

/empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0