Heroofwar.

Hej!
Nu sitter jag här med datorn i knät, i min säng! Med tända ljus runt omkring mig! MYYYS! :*
Jaja, nu har jag i alla fall plockat undan alla tusentvåhundramiljoner skolböcker som låg utslängda på golvet, och bäddat sängen och allt, så nu är det fint! Fast egentligen.. Varför fan bäddar jag sängen när jag ska sova om några timmar? Har den varit obäddad hela dagen så kunde den ju egentligen fortsatt vara det, skitsamma, nu är den bäddad i alla fall!
Nu ska jag gå och värma min mat som jag aldrig åt förut, sedan skriva KLART rapporten om Mahler, och nu ska den fan bli klar, jag ger mig inte förrens den är färdig! Då blir det promenad med Kimpan, sen duschen!
Ska hinna med att lägga in lite ny musik i mobil, så jag har något bra att lyssna på när jag traskar ut med vovven! Så trött på all gammal musik i mobilen så jag kan slänga den i backen, fast iofs, det gjorde jag tidigare idag. Världens jävla fucking repa på baksidan på den, oooops (det var halt ute, och jag bestämma mig för att gena mitt i backen, inte alltid det bästa allternativet!)
Jag hostar så jag blir helt gråtfärdig, känner mig inte helt hundra i halsen alls. UUUUSCH, jag äter ju pencilin, sägs ju att man ska vara imun mot förkylningar och skit då?! Men det verkar ju inte stämma...
Aja, mat nu!

/emelie


älskling tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0