Hold Tight.

Nu har jag anlänt hem igen och precis kastat i mig lite mat i magen! Jag känner mig korthårig fastän hon tog drygt bara en centimeter, jag inbillar mig bara! Det blev i alla fall mycket jämnare och fräschare, känns skönt! Dock så får jag min lugg fram i ögonen nu när jag böjer mig, men det växer ut snart! :) Jag fick låna pappas gamla Nokia telefon och ha som min comviq, nu under tiden som mamma lånat min tre telefon! Den är mycket mer finesser på, och roligare att använda överhuvudtaget! Nu sitter jag i sängen och funderar på om någon kan skänka mig en tom CD-skiva så jag kan bränna ytterligare en ny till bilen! Det är fullt med skivor i bilen så dem får inte plats i "skivboxen" så får slänga in dem i handsfacket! höhö:) Jag tror nog att jag vet vem, så nu ska jag dra mig! Ha det gött allesammans.
Älskade söndagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0