ibland så saknar jag din närhet.

Praktiken idag gick undan fort som tusan! På morgonen åkte jag med mamma till pappas jobb och hämtade bilen, sen vidare till skolan. Där lämnade jag in min ledighetsansökan till Annika, och hon godkände den! grejt! (: och så var jag på lektion "filmkunskap", vi kollade på filmen Thelma och Louise, tror jag den hette?! Vi ska i alla fall kolla klart på den imorgon eftrmiddag, då vi har lektion igen! Den filmen var faktikst helt okej, tillskillnad på filmen som vi kollade på tidigare, gökboet, den var inte direkt någon höjdare, dock så såg jag inte hela filmen, men det jag såg räckte om man säger så!
Efter lektionen träffade jag Camilla en stund och vi gick igenom min rapport lite snabbt, nu har jag ändrat det som hon hade lite frågetecken på, men har källförteckningen kvar, hittar inte pappret om hur man skriver en faktatext! Så har mailat till Camilla, hoppas hon svarar under kvällen så jag kan skicka in den sen! Orkar inte hålla på med den mer! När jag skulle tillbaka till praktiken så åkte jag förbi korsningen där jag skulle svänga in, helt sjukt! Var inne i helt andra tankar så bara körde! Sen när jag kom ner till värmbol täkte jag, "vad fan gör jag här?!", så kan det gå ibland om man inte är med i svängarna!
När jag kom till praktiken var alla barnen ute, och dom hade gått iväg någonstans så jag satte mig med mina APU-uppgifter. Skrev klart planeringarna till pedagogiskt ledarskaps uppgiften. Och efter maten så började jag med att göra snöbubbar med dom större barnen, 4 barn han jag med! Så har 6 ungar kvar!
Fick sticka väg straxt efter klockan tre för att hinna hem en vända och lämna bilen till pappa, eller han skjutsade ner mig till hud&hår där jag fixade ögonbrynen! Det gjorde skiiiitont & gick på bara några minuter, men det blev resultat! Niiice :)
Nu har jag fifflat lite med projektrapporten, ska skriva lite om Margaret Mahler nu tror jag, det skulle vara inne för länge sen, så kanske dags att börja nu!

Over and Out!
/ Empan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0