In my head.

Jag blir bara sämre och sämre på uppdateringsfronten, så blir det när livet sviker ibland, man har ingen lust till att blogga då. Men ska skriva ihop några rader nu hade jag tänkt!
Jag börjar få lite ångest inför studenten, vad ska man ha på sig!? Jag vet inte vad jag ska beställa för klänning, dom flesta har ju leverans på fem veckor, och då börjar det bli dags att man beställer snart. Och balen, ska man gå på den? Isåfall ska man ha en balklänning också, jag vet inte om det är för överskattat kanske!? bal är liksom inte min grej direkt, och slänga ut pengar på allt hit och dit? Är det värt det?!
Jag lunchade med mamma på Barken idag, yey, jag slapp laxen som serverades på förskolan!
Efter praktiken idag så har jag varit nere vid station, nämligen inne på pressbyrån och tankat på mina mobiler, sen en sväng till ÖB och till H&M, där jag inhandlade en ny mascara, 175 spänn! Fan vad dyrt allt blivit!
Jag hostar så jag blir galen, och värker i öronen gör det med. Kommer vakna upp genomförkyld en vacker dag? Kul, och jag som ska på intagningsprov på torsdag i Stockholm, önska mig lycka till föfan!
Nu ska jag gå ut med Kimis! :) Senare så ska jag komplettera Mahler arbetet så jag kan få mig ett VG!
Jag älskar dig så sjukt.

/ Empan

Kommentarer
Postat av: Adam Stahl

Det är värt det! (balen) :)

2010-03-25 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0