IVÄRSTAFALLFÅRMANALDRIGUPPLEVADETIGEN.

Nu har jag ÄNTLIGEN hunnit med det jag skulle, utom det viktigaste, att plugga då förstås! Men ska ta det imorgon!
Troligtvis så skippar jag praktiken imorgon, hostar som attans, och känner mig inte bra i halsen alls. Lika bra att vara hemma då så jag kanske klarar mig ifrån att det ska bryta ut och bli ännu värre?! Dock är ju min mamma genomförkyld, så det kanske kvittar om jag går till praktiken eller stannar hemma! Men skönare att vara hemma:) Då ska jag ta tag i lite uppgifter som jag ligger efter med som bara sjutton!
Nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig, mina ögon svider. Har jag otur så vaknar jag väl upp imorgon och är genomförkyld. JAGVILLINTE! Eller så kommer jag inte kunna sova alls, utan kommer hosta ihjäl mig! det återstår att se!
Hörs imorgon sötnosar!
Puss Godnatt

/ empan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0