jag kan inte förstå, vad har jag gjort för fel?

Jag hängde med Becca hem till Marco som hade fest nu ikväll, det var kul till en början, sen spårade vissa av grabbarna ur.. Svårt att sköta sig när man är runt 25? Tydligen..
Jag var i alla fall mest vig idag med! Vi la sockerbitar på golvet så skulle man få upp den med munnen genom att bara ha fötterna i backen, och jag fick in snitsen på det där och klarade det galant! Go Emelie! :]

Krogeeen sög idag, hade dock inte förväntat mig något bra iofs, det suger att gå ut på en lördag! Så tur för mig som bara drack en öl, dock var den ölen ovanligt god också:)
Jag kom hem för en halvtimme sen ungefär, har bäddat ner mig i sängen, men kom på att jag inte tagit mitt pencilin för ikväll, så måste gå upp och göra det.. Jobbigt.. jag mår illa och jag är hungriiig.. buuuhuuuuu.
Godnatt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0