jagvetnågotsomdualdrigkommerfåveta.

Nu efter maten så har jag suttit här framför ett par vänneravsnitt.
Men nu ska jag ta och rycka upp mig, och kolla om jag kan hitta frågorna till utevcklingen, så dem kanske kan bli klara snart! Sedan så blir det att ta sig ut med hunden.
Ibland gillar jag att ha hund, och ibland inte, idag är det lite sådär mittemellan! Vad konstigt det där lät, men det får ni räkna med. Det är trots allt Emelie Olssons blogg ni läser, och inte någon annans! :D
Innan jag ska dra mig så ska jag bara berätta att jag var väldigt tekninsk förut, jag kopplade in min mobil i mammas bil, och då blev det genast roligare att åka i den! Med bättre musik liksom, inte ens i pappas bil som är lite lyxigare kan jag koppla in min mobil. Utan måste bränna skivor hela tiden, ansträngande ju! Så smidigare att använda mammas bil nu ;) Var egentligen inte det som jag skulle få sagt, utan att jag har sjukt ont i min högerarm, måste sovit på något helsjukt sätt inatt, för gör ont som tusan när jag lyfter den! Jag lär få leva med det ett tag, i alla fall under denna dag!
Pöss va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0