klaaaaaar!

JAG ÄR KLAR MED RAPPORTEN NU! och det var fan sista gången jag fifflade med den! Nu ska jag ha ett betyg på den, så är det bara!
Skrivit lite på Mahler och puberteten nu under kvällen, men är inte klar med något av det. Mitt mål är att skriva klart båda sakerna under helgen, och maila in det till Camilla! Sen är det ur vädret, då är det bara att ta tag i resten!
Imorgon bitti klockan halv nio så kommer Camilla och hälsar på mig på praktiken! Och hon var så stolt över mig för min handledare hade pratat så positivt om mig! (Y)

Så imorgon kör vi på praktik 8:30 - 13:30, sen skolan och hämta studentmössan, sen lektion i skolan, sen hem och testa kläder till kvällen!
Nu ska jag borsta gaddarna och sen krypa ner i sängen.

Eller snart, först ska jag mixtra med drivrutinerna till camen som Stoffe försöker hjälpa mig med, jag tror inte att vi kommer lyckas, för har testat förr! Men värt ett försök i alla fall!

Godnatt alla glada pojkar & flickor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0