Kommer jag fråga, kommer jag våga?

Hur skönt som helst att bara plugga in musik i öronen, ta på sig bekväma, varma kläder och gå ut och gå med hunden! Bara gå liksom, att man inte har någon bestämt plats eller tid att passa! Jag måste skärpa mig och gå ut längre med Kimpan oftare, han gillade det, den lilla rackaren! Dock blev han jävligt smutsig om tassarna, nybadad för dagen som han var! Men sånt får man väl ta såhär års! Man ska inte ha vita tassar och vara svart upptill, bättre om det var tvärtom! ;)
Det går jävligt segt med mitt städande av rummet måste jag erkänna, har inte gjort ett piss. Så det är vad jag ska göra nu! Sen hoppa in i duschen, och sedan ta tag i mitt pluggande, så jag kommer någonstans. Bara den här veckan och två veckor kvar av praktiken, sen back to school again! Och då får vi bara mer och mer uppgifter, då är det kanske bra om man är klar med dem gamla!
Inte alls långt kvar till stundenten nu, allt går så sjukt fort! I maj sticker vi iväg på studentkryssning, sen springer bara tiden iväg!
Och balen, hur ska man göra med den? Ska man gå eller inte?! Har hört av många att det sög förra året, så är det ens värt att kasta ut massa pengar på det?! Är redan så mycket med studenten o allt ju?! Aja, vi får se hur det blir med den saken. Men ska man gå på balen så vore det ju ett plus om man fick tag på en balklänning så fort som möjligt, och det finns ju inga?! Ingen som jag vill ha, ingen som passar mig! Jag tänker inte slänga ut 3000 på en klänning som jag kommer att använda en gång, den saken är klar! Oväärt säger jag bara!

*10 dagar kvar idag, jag börjar bli lite smått nervös! *
Städa nu vare!
Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0