när en stjärna kallar.

Hey! eller Gokväll kanske man ska skriva?! Saksamma! Jag har precis duschat, skönt som tusan var det! Så nu känner jag mig riktigt fräsch!
Åt massa glass nyss, men den var inte särskilt god. Dumma jag, som skulle pröva ett nytt märke på min favorit, men tillsatte massa oboy och rörde om, då blev det lite bättre! Man lär sig av sina misstag!
Jag funderar faktiskt på att gå och lägga mig, jag är alltid så sjukt trött på mornarna nu när det är praktik, så jag kanske ska testa med att sova tidigt!
Jag är så sjukt förbannad på mig själv, att jag inte tar tag i mitt pluggande, att göra klart det som jag ligger efter med, jag menar, det vore skönt att ha det gjort nu innan praktiken slutar och skolan börjar igen & slänger ut ännu mer uppgifter på en! Jag är skoltrött, jag är trött på att skriva massa tråkiga jävla uppsattser och rapportet om saker och ting som inte ens intresserar mig!
Nej, nu jag ska stänga av datorn, gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Om jag sen somnar, det är en annan femma. Känner mig inte särskilt trött, eller i alla fall inte sisådär "sovtrött" om man säger så! Men slocknar nog tillslut!
8:30 - 15:30 imoooooorgoooon, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Puss Godnattens!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0