SOMENFJÄRILIMAGEN

Jag har inte fått något gjort denna kväll av vad jag skrev tidigare, fan jag får ju skämmas! Men jag ska vara ärlig.. Jag fastnade vi msn och spootify, inte mitt fel att det finns (a) eller hur? ;)
Haha skitsamma fixar det någongång i alla fall.
Nu SKA jag ut med hunden en snabbis bara, så han får pissa sisodär 711tusengånger! (haha, han lyfter ju på benet lite här & var, men det kommer bara några droppar i slutet, ovärt?!)
Sen ska jag duscha, och efter det ska jag faktsikt försöka plocka undan alla kläderna från mitt golv, slänga in dem i garderoben kanske? ;) Neeh, jag ska försöka vika in dom fint!
Får se vad klockan blir när jag klarat av detta, så jag vet om jag hinner med att plugga lite. Har ju endel att göra som ni redan vet, snart kickar jag mig själv i arslet, för jag gör aldrig klart det jag redan påbörjat, fastän jag vet att det skulle gå fort om jag bara kom igång med allting och väl började, varför gör jag bara inte det då?! BRA fråga!

/emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0